Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej .

  1. Jeżeli tego nie uczyni i po czasie stwierdzi, że towar jest uszkodzony bądź niekompletny reklamacje nie będą uwzględniane.
  2. Jeżeli zakupiony towar posiada wady techniczne, należy go niezwłocznie odesłać na adres Zleceniobiorcy, z opisem wady oraz fakturą VAT.
  3. Zakupione i dostarczone produkty objęte są dostarczaną wraz z nimi gwarancją producenta i/lub dystrybutora.
  4. W przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona, produkty zostaną wymienione na pełnowartościowe lub, jeśli nie będzie to możliwe, zostanie zwrócona cena zakupu.

 

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres POLIGRAF Plac Jagiellończyka 6, 82-300 Elbląg.

ZWROT

  1. Klient ma prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Uznanie zwrotu jest możliwe w przypadku gdy produkt nie był wykonany specjalnie dla niego, nie jest używany, zniszczony, jest kompletny czyli posiadający nienaruszone opakowanie fabryczne.
  2. Użytkownik ma prawo w czasie 1 godziny od momentu złożenia zlecenia anulować zamówienie, jeśli realizacja zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta, wysyłając e-mail na adres: biuro@huskystamp.pl za potwierdzeniem odbioru, z informacją zawierającą numer zamówienia, które ma zostać anulowane. Może to zrobić także telefonicznie: 556424210. Po ww. czasie anulowanie zamówienia jest niemożliwe z uwagi na charakter usługi.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, jeżeli sprzedawca wykonał usługę na indywidualne zamówienie konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany zgodnie ze specyfikacją konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
  4. Zwroty prosimy kierować na adres firmy POLIGRAF Plac Jagiellończyka 6, 82-300 ELBLĄG  zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi nabywca.
  5. Prosimy o staranne zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu – pieczątki powinniśmy otrzymać w takim stanie w jakim je wysłaliśmy – tylko wtedy będziemy mogli uznać zwrot.

 

Reklamacji nie uwzględnimy w następujących przypadkach:

  1. jeśli płytka tekstowa uległa zniszczeniu np. na skutek uzupełnienia pieczątki innym niż rekomendowanym tuszem do danego typu pieczątki,
  2. jeżeli błędy (w tekście pieczątki) powstały po stronie Zamawiającego.
  3. jeśli przedmiotem reklamacji będzie projekt odbicia pieczątki, który został przez Klienta zaakceptowany.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl